Monday, October 19, 2009

Jamuan Hari Raya

Malam..

B4 this aku ader inform pasal jamuan hari Rayakan..So,petang tadi la jamuan Hari Rayanyer..syok..byk sgt mknn..Ibu sponsor Roti Jala..share ngan kawan2 Ibu..nak dipendekkan citer aku byk gak arr mkn..smpi x tido siang aku dibuatnyer..mkn manjang jer...kikiki..siap ader persembahan dr kwn2 kat nursery..diorg dancing..nasib baik aku x leh berdiri lg..klu x, aku pun sama berdancing..heheheh...kat bwh nie ader some pictures..layan jela ea..


Ni antara mknn yg ader..saper nak..!!!sesaper yg terliur blhla ckp kat Ibu msg2 yer..suh Ibu msg2 blanje mkn..Muhahaa...


Gambo ngan Abah N Ibu..Comel x gambo sy ngan Ibu..eheheh..* Ibu je perasan lebih..wakakka..


Beznyer mkn kopok nie..gambo yg nangis tuh time Ibu N Abah nak tinggalkan sy..Comel x sy nangis..Siap nmpk gigi 2 btg lg..heheh...juz 4 information, gigi sy dah ader 6 btg..yeyey..sukernyer..gigi dah bertambah..blh mkn mcm2..heheh..


Haaa ni plak antara kwn2 sy kat nursery..comel x..?sumer comel2 kan..Ibu,sy comel cam mereka2 x..?

No comments:

Post a Comment