Monday, October 4, 2010

Batuk oh Batuk..

Salam...

Hari nie aku x braper nak sihat..batuk manjang jer..bukan setakat batuk jer,, ni plus ngan muntah2...start hari sabtu sampai la ni, still batuk + muntah..yang siannyer Ibu n Abahla..terpaksa berjaga malam..coz' batuk n muntah aku agak teruk gak arr..

T/hari tadi nursery call Ibu..dia tanyakan pasal ubat aku..dia kata Ibu x letak ubat dalam beg aku..padahal Ibu dah letak..yela, x kan la Ibu lupa nak bagi ubat untuk anak kesayangan dia yang x sihat niekan..then x lama kemudian, nursery call balik, yang ubatnyer dah jumpe...ish2x...cam nerla diorang leh x jumpa ubat aku nie..

Disebabkan kelalaian diorg tuh, aku muntah teruk..n susah nak tido..nasib baikla Ibu nie jenis yang agak cool..klu x, confirm dah kakak kat nursery tuh kene ngan Ibu..heheh..

1 comment:

  1. saya pun batuk...tapi doktor tak bagi ubat batuk...dia kata ubat tu akan memeberikan kesan sampingan pada saya di masa akan datang....banyak buruk dari biknya makan ubat batuk. Doktor kata sebab organ badan saya semuanya muda lagi

    ReplyDelete