Friday, July 20, 2012

Majlis Graduasi Dan Jamuan Perpisahan

Hari Rabu 18 Julai :MAJLIS GRADUASI DAN JAMUAN PERPISAHAN - AINUL INSYIRAH BINTI AWALUDIN

Pejam celik, pejam celik umurku dah nak masuk 4 tahun dah..So dengan rasminya next year kene g cari school lain untuk meneruskan perjuanganku untuk hidup tanpa ibu n abah di waktu mereka pergi mencari rezeki..Sobbb3xx...sedihla plak nak tinggal Taska sekarang nie..even macam2 citer yang x syok untuk didengari skang nie..Mana taknya, aku tinggal di taska tuh semenjak awal penubuhan taska tersebut di USIM nie..So umur taska nie samala ngan umurku skang..
Lagi menyedihkan, pengusaha taska skang nie kontraknya last bulan nie..Dia dapat offer kat tempat lain.. So, next month aku n adik akan dapat pengusaha baru..Hopefully pengusaha yang baru akan lebih bagus daripada skang..Insyaallah...
So layanla gambar2 kat bawah nie yer sempena majlis graduasi diriku ini..heheheh..





Aku di hari Majlis Graduasi ku..


Nie sesi menyanyi..tapi aku dok tercangak-cangak tengok org..bukan menyanyi pun..lebih dok pandang org kiri kanan depan belakang..



Chicken Dance..Haaa, time nie barula aku bermula sikit untuk menyanyi dan menari...itupun setelah kakak paksa..


It's time..Jubah Konvokesyen..heheheh...












Fesyen show..nampak x aku tengah berposing tuh..tuh pun kakak kena ajar..sabar jela..












For the ending, kami nyanyi lagu Sayonara..Sebelum majlis bersurai, kami makan2 dulu..tapi Ibu n Abah x ambil plak gambo time makan..agaknya diorang dah lapar sangat kott....hihhihikk..k la, cau cin cau...

No comments:

Post a Comment