Wednesday, January 16, 2013

Happy Birthday Ajmal Iman - 2 Years

HAPPY BIRTHDAY IMAN...

Heeehhe..dah lama dah baru nak update.. x pela kan Iman..At least ada gak entry pasal ur birthday dalam blog nie..hikshiks..
Buffday Iman jatuh pada 16/12/2012..So genapla dia 2 tahun..macam2 karenah dia nie..aku tengok Iman nie seorang yang bijak, yang manja especially ngan Ibu, seorang yang agak kuat meleleh air matanya..pantang aku kuatkan suara sikit, confirm meleleh air matanya..apela, nama jer boy..klu aku x perla..aku kan girl..hehehhe..
So sempena buffday dia, Ibu tempahkan kek Ultraman..coz dia suka Ultraman..Cantikkann...!!!

Ibu tempah kat kawan Mak Ngah..saper2 yang duk area Nilai n berminat nak order ngan kakak nie leh ar jenguk2 website http://www.sedapcupcake.com...hheheh..tolong promote jap...
So leh arr layan pic2 kat bawah nie yer..

Sesi membuka hadiah..Aku yang lagi excited..cam hadiah aku plak..hehehhe...

 
Nie antara hadiah yang dia dapat..Banyak yang bagi hadiah kereta..mentang2la dia suka kereta..Puasla Ibu nak mengemas nanti..ehehhe..nie baru jer nak buka hadiahnya..bersepah mak aiiii...bukan main sepahnya..nanti aku gak tukang kutip balik car2 yang dia dapat nie..hurrmmm..





Haaa....Nie hadiah Iman, tapi cam aku punya hadiah..almaklumla dia dah dapat byk kereta, hadiah yang lain dia dah x pandang sangat dah..So kira cam rezeki aku gak arrr..ehehheh

Siap ada BBQ lagi tuh...




No comments:

Post a Comment