Monday, September 28, 2009

School

28 September 2009, pagi..

Hari ni aku dah start bgn pg blk..kene g school..eee...ngantuknyer...Tp sonok g school nie, kawan rmi..heehhe...Rasanyer member2 kat school ader bwk kuih raya x ea..?heheh..tp Ibu pesan aku x blh mkn sebarangan..aku ader allergic..tp x tau aper yang aku x leh mkn...klu U all nak tau, muka aku naik bintik2 merah, kat tngan N hidung naik kudis lak...pe lg risau la Ibu N Abah aku..dah g clinic, then doc kata aku allergic..Tp ibu rasa coz aku mkn maruku udang..tp x surela..so hr ni aku kene bwk ubat g school...sedihnyer..aku dah la x suka mkn ubat..huhuhuhu...bt masa skang nie sume kuih Ibu aku x bg mkn, dah ok br leh mkn blk..mmmmmm...
Lagi 1 aku nak share ngan kwn2 sume..aku dah pandai sebut NAK..hbs sume benda, klu aku nmpk,aku ckp NAK..heheh...
Kla, that's all 4 2day..

No comments:

Post a Comment