Tuesday, November 2, 2010

Family Day Ofc Ibu...

Pada 30 Oktober 2010, ofc Ibu ader wat family day..tp yang beznyer wat kat dlam USIM jer..hehhe...okeyla tuh, coz Ibu kata nie 1st time ofc Ibu wat family day..heheh..

So layan jela gambo2 kat bawah nie ea..

Nie my 1st activity...bersenam..bez gak ea bersenam nie..








Nie plak, salah satu activity yg blh aku join..rebut gule2...punyela byk gula yg nak kene aku rebut..boleh ker aku nak rebut nie..?








Hahahha...niela hasilnyer...bdak lain punyer la byk diorang kaut...tp aku..????yang kelakarnyer aku leh kutip coklat ball jer..yang lain aku dah x pandang dah..betapa gilenyer aku ngan bola..puas Ibu suh amik gula yang lain2 tuh..tp aku still nak amik ball gak..heheheh...






Nie ble lpas penat kutip gule2 tuh..aku dah x sabar nak mkn gule2 yang aku kutip tuh..mmmm sdpnyerrr...




Lepas mkn gule2 tuh, aku terus cari ball..tgkla aku main ngan saper..budak lelaki..nama dia Rayyan, anak kawan Ibu...






Nie plak, time penyampaian hadiah..kene beratur dulu..act sume budak2 dapat..x kire diorg join activity @ x..okla tuh kan..






"Abah, Ainul dapat hadiah.."hheeeh..


2 comments:

  1. bila plak lah opis ibu saya nak buat family day ni.....rasanya kalo srh kutip gula2...saya amik satu jer kot...pas tu saya makan....saya tak reti bertanding....heh heh heh

    ReplyDelete
  2. comelnya pandai kutip gula2 ball:)

    ReplyDelete