Friday, January 29, 2016

Melaka Premium Outlet VS Mitsui Premium Outlet

Assalamualaikum..

23 Disember 2015...Melaka Premium Outlet..
Jalan2 cuci mata..Jalan2 yang tidak dirancang..Pusing punye pusing, time nie abah n ibu tibai Sport Shoes.. Dengarnye nak bersukan..heheheh..tp sampai la nie kasut tuh tengok tak berpakai pun lagi..heheheh..

Nak criter sikit pasal MPO dan MOP (Mitsui Premium Outlet) nie.. 2-2 tempat nie kami dah pergi banyak kali gakla..dekat dengan rumahla katakan..hehehe..so baru2 nie, ibu n abah ada belikan saya jam tangan..masa tuh di MOP, so dari segi harga, oklaa... Ibu ada gak cuci2 mata tengok jam tangan..Tapi x der yang berkenan sangat..lagipun harga x melepasi budget yang dia hado...hehehe..

So selang 2 hari, g pula di MPO..cuci punya cuci mata, ada la yang berkenan kat mata ibu..harga setelah disc RM3++.++..so ibu pun tibai..rupanya abah pun tibai gak 1..tapi ibu belanja, ibu kata hadiah buffday abah in advance..boleh plak gitu...hahahah..

Nak di pendekkan citer, nak tengokla berbaloi ke x beli kat outlet2 nie..so sajala survey jam tangan yang ibu beli kat kedai2 jam tangan di shopping complex..what??!! beza harga dalam RM1++.++ tau..so rasa berbaloila beli di outlet nie..untuk barang2 lain x sure..coz x buat survey lagi..hehehe.. 

Sesape yang rajin, leh buat survey plak..hehehe..

Kat bawah nie, aksi2 kami berposing..biasala ibu..posing tetap hado...












Time otw balik singgah jap kat Cendol Bakar.. 




Kla..c u...

No comments:

Post a Comment