Monday, November 16, 2009

Batuk..Ohhh..Batukk...

Pagi-16/11/2009...Mendung jea time nie..

Pagi td aku muntah2..Biasala..klu batuk jea mst aku muntah..ni masuk 2 mlm dah..pagi je muntah..Habis bantal n tilam..Cam nela nak elak batuk nie..Lately nie slalu plak aku batuk...Batukk..Ohhhh...Batukk...Ko pg la jauh2..aku x nak la ko ader kat aku..Aku x suka batuk...Di sebabkan kaula aku kene mkn ubat batuk...Uhhuhuuhu...

Cian kat Ibu terpaksa bersengkang mata nak jaga aku..Almaklumlah..Ibu risau bile aku batuk..Coz klu aku batuk teruk sgt, confirm kuar muntah...

Abah bezla..Abah cuti hr nie..MC..Abah leh tido puas2 na..Nak tau x sebab aper Abah..MC..Jeng..Jeng..Jeng...Mata sebelah kanan Abah x leh bukak *penuh ngan taik mata..Ehhhe..Sakit mata la..pe lg..

Aku doa sangat jauhkan kene penyakit tuh..Bukan per..Nanti cian kat nenek kene dtg jaga aku..Yela, cuti Ibu n Abah dah tinggal nyawa2 ikan...

Boringla..nenek ngan atuk dah balik pagi td..dah la x dpt jumpe atuk n nenek b4 balik..Ibu x nak kejutkan aku..Coz Ibu cian kat aku..aku baru nak lelap..yela mlm td x leh nak tido..manjang batuk jea...

No comments:

Post a Comment