Saturday, November 7, 2009

Bile aku jatuh, kuar darah...

Lunch Time..Tp aku tgh b'Zzzzzz skang..hehhe...

Nak tau x..mlm td..tgh aku syok2 main..dpt lak msk lam blk fav aku..suke btl hati aku..Ibu tgh layan dianyer PC..Abah lak time tuh tgh mandi..so x der sape yg layan aku.. aku pun watla keje aku sdri..

Tb2..aku menjerit ngan sekuat hati..pueh hati den menjerit..smpi Ibu terperanjatlaa..Bile Ibu tgk jer, berderau darah dia..mana taknyer..aku jatuh tersembam kat lantai..n depan aku ader setompok darah..byk gak arrr darah..

Rupenyer aku terjatuh..Pe lg..Ibu angkat aku...darah punyela byk..Allah saje yg tau perasaan Ibu time tuh.."Sayang Ibu kat sykan.."Ibu trs pgl Abah..

Aku melalak2laa...Sakit woooooo......Ibu n Abah dah risau dah..Darah x henti2 keluar..Ibu risau gigi patah jea...Tp Alhamdulillah x patah..juz bibir aku pecah..habis baju aku kene darah...klu x kuar darah, bkn aksi stuntla..

X der picla nak attach..almaklumlah..tgh kabut2..mana t'pk Ibu N Abah nak ambik pic stunt cium lantai aku tu...kuikuiui....

No comments:

Post a Comment