Monday, November 16, 2009

My Cousin..Alya

Comei x kami ber2 nie..Ni my cousin..Nur Alya Damia..Tomeikan die..Ibu kata, Ibu suka sgt tgk gamba2 nie..Ibu sk tgk gelagat kami..






Haaa..Tp part ni Ibu x suka tgk..Alya ni suka sangat tarik rambut aku..Aku pun x taula naper..tp rmi yg kata sbb Alya geram kat rambut aku..Almaklumla Alya nie x der rambut..tgk rambut dia, kontot jea..hheheh...






Yg aku ni plak, pantang klu Alya ni tarik rambut aku..aku mst nak bls..x dpt tarik rambut, bg penampar pun jd la..muhahaha...


Nak tau x..Ibu dapat aduan dr Nursery..Dioarang kata aku ni garang..suka tampar n cubit budak kat Nursery...Naik habis bdk2 kat Nursery tuh takut ngan aku yg duk satu bilik ngan aku jela...Tapi aku ikut perangai saper ea..?Setau aku Ibu n Abah cam lembut jea..Tp ye ker lembut..?????Ntahlerrrr....

No comments:

Post a Comment