Wednesday, November 4, 2009

Lempeng..

Hari ni on the way nak g school, aku termuntah plak..batuk punyer batuk sampai termuntah aku..nasib baikla Ibu sempat tadah akunyer muntah..klu x, confirm baju Ibu bau muntah aku.kuikui..Aku slalu cam gitu..batuk muntah, demam pun muntah..klu batuk muntah maybe kahak dia kuar kan..tp klu demam pun muntah..?saper nak jwb..Tp maybe panas dalam..tu sbb muntah..agaknyerla...blh pakai ker akunyer teori nie..Abah..Tolong jawab sat..

Petang semalam Ibu buatkan lempeng utk Abah..Abah sibuk sgt nak mkn lempeng..Tp Ibu x pnh buat pun lempeng..Pe lg, Ibu tanya yg pakarla cam ne nak buat(Maklong)..Juz 2ble confirmkan jea..Maklong bile dengar pasal lempeng, tergelak besar..Apela Ibu nie..Lempeng pun x reti nak wat..Bez kan lempeng tuh..Abah bg aku mkn lempeng ngan madu.."Ibu, nanti leh wat lg ea..yummyummyummm"heheheh....Abah ader amik gambo lempeng yg Ibu wat, tp Ibu x nak attachkan dlm blog nie..Ibu kata dia malu...Piiiraaahhh Ibuu...Malu konon...

3 comments:

  1. Emm..Ainul suka mkn lempeng ekk...nanti leh laa srh ibu wat lempeng hari2...huahuahuaa...

    ReplyDelete
  2. mane leh mkn slalula maklong..nnt muka sy jd cam lempeng...x mau arr...

    ReplyDelete
  3. kalau muka jd mcm lempeng hr tu lg x nak ar.. hehe.. tp sodap..

    ReplyDelete